FAQ

Vaša često postavljana pitanja

Zastita na radu – Često postavljana pitanja2018-02-15T11:55:47+01:00

Ovdje se nalaze odgovori na često postavljena pitanja vezana uz WebZNR aplikaciju i zaštitu na radu. Naša je nada olakšati Vam snalaženje u aplikaciji. Zaštita na radu nikada neće biti tako jednostavna za vođenje i korištenje.

Kako obrisati radnika2018-09-24T10:57:18+02:00

Radnika nije potrebno brisati iz evidencija. 

WebZNR aplikacija radi na način da nije potrebno brisanje radnika iz evidencije. Radnika, kada ode iz tvrtke, je potrebno prebaciti u bivše radnike, a to se radi na način da se pod karticom radnika doda podatak: „Datum odlaska“. Od toga datuma radnik će se u evidenciji voditi kao bivši radnik.

Ukoliko se radnik vrati potrebno je postaviti novi podatak u polje: “Datum dolaska:” i maknuti vrijednost iz polja: “Datum odlaska:”. 

Bivši radnik se ne pojavljuje u popisima i izvještajima ukoliko niste kliknuli kvačicu na polje: “Prikaži bivše radnike”.

Kakva podrška je uključena u cijenu?2016-08-12T13:32:46+02:00

U cijenu je uključena početna edukacija gdje će Vam naš djelatnik demonstrirati rad cijele aplikacije. Edukacija se odrađuje putem interneta, a termin možete dogovoriti unaprijed s našim djelatnikom.

Osim početne edukacije, stalno su vam na raspolaganju upute za rad koje se nalaze unutar aplikacije te se one stalno nadopunjuju ovisno o novim mogućnostima aplikacije i najčešće postavljanim pitanjima naših korisnika.

Kada dođe do značajnijih promjena na aplikaciji, putem email poruke biti će dodatno obaviješteni kako bi se upoznali s novostima.

Jeli moguć prijenos podataka iz drugih aplikacija?2016-08-12T14:02:42+02:00

Da naravno. Tokom godina implementacije WebZNR aplikacije izvršili smo veliki broj prijenosa podataka iz drugih aplikacija.

Iz neke druge aplikacije za evidenciju zaštite na radu.
Ukoliko se prethodno koristili neku aplikaciju za vođenje evidencije zaštite na radu, besplatno ćemo za vas prenijeti podatke djelatnika, uvjerenja, organizacijsku strukturu, radna mjesta te strojeve i njihove preglede.

Iz vaše aplikacije za obračun plaća ili kadrovske službe
WebZNR sadrži mogućnost uvoza podataka iz CSV datoteke. Moguće je početni unos podataka i naknadna sinkronizacija prilikom koje će se ažurirati samo promjene na vašim podacima. Detaljan opis sinkronizacije podataka i specifikaciju CSV dostavljamo na vaš upit. Ovaj uvoz podataka možete raditi ručno ali možemo za vas razviti i automatiziranu verziju gdje će se podaci u zadanim terminima automatski sinkronizirati sa postojećim bazama u vašoj tvrtki.

Uvoz iz Excel datoteka
Ista datoteka koja se koristi za sinkronizaciju podataka s obračunom plaća ili kadrovskom bazom podataka može se koristiti za brzo ažuriranje podataka putem Excel-a. Bitno je pratiti strukturu koja je zadana, znači nije dopušteno:

  • mijenjati nazive ili redoslijed kolona
  • oblikovati podatke (izgled fontova, boje i sl)
  • Obavezno prilikom snimanja promjena koje ste napravili morate koristiti isti format zapisa: CSV.

Dakle ovdje je riječ o “built-in” rješenju gdje nije potrebna naša intervencija jer tu mogućnost dobivate sa samom aplikacijom. Podatke o svojim djelatnicima jednostavno ćete uvesti kroz Excel datoteku koju sami kreirate po našem predlošku. Predložak ćemo vam dostaviti na vaš upit.

Je li moguć istodoban rad više korisnika nad istim podacima?2016-08-12T14:02:50+02:00

Da. Više korisnika može raditi istodobno nad istim podacima.

Kada se desi slučaj da isti podatak pokušaju promjeniti dva korisnika, onaj koji prvi promjeni podatak biti će zapisan, a kada drugi korisnik napravi promjenu biti će obaviješten da je u vrijeme od kada je on otvorio podatak do kada ga je pokušao zapisati netko već taj isti podatak promijenio.

Drugi korisnik može ponovno učitati podatak kako bi vidio koje promjene su se desile te pokušati ponovno napraviti svoju promjenu.

Kako otvoriti dodatni korisnički račun?2016-08-12T14:02:56+02:00

Ukoliko broj korisničkih računa koji imate u Vašem paketu nije dovoljan, na Vaš zahtjev moguće je otvoriti dodatni korisnički račun po cijeni od 40 kn + PDV mjesečno.

Što će se desiti kada istekne moj probni račun?2016-08-12T14:03:05+02:00

Ukoliko želite, možemo Vam produžiti valjanost računa za narednih 15 dana. Po isteku probnog računa, Vaši podaci će biti trajno obrisani.

Prije brisanja podataka biti ćete obaviješteni na email adresu s koje ste aktivirali probni račun.

Može li se WebZNR instlairati na naše server?2016-08-12T14:03:14+02:00

WebZNR moguće je instalirati u IT infrastrukturu Vaše tvrtke, ali kako svaka tvrtka ima drugačiji IT sustav, tako svakoj implementaciji pristupamo individualno. Slobodno zatražite svog prodajnog predstavnika za detalje i ponudu o takvoj implementaciji. Napomenuli bi da WebZNR poštuje stroga pravila za siguran pristup podacima koji rijetko koja tvrtka ima mogućnosti primijeniti u svojoj infrastrukturi.

Osim toga korištenjem naše cloud infrastrukture smanjuje se cijeli niz troškova:

  • Hardware za server
  • Licenca za server
  • SSL certifikat
  • Fiksni IP
  • Instaliranje i podešavanje
  • Administracija i ažuriranje
  • Prostor za sigurnosne kopije

Također, korištenjem cloud aplikacije uvijek ćete imati pristup najnovijoj verziji WebZNR aplikacije, a cijelu brigu o tehničkim problemima prepuštate nama.