Ažurno i jednostavno praćenja rokova
Bilo da se radi o liječničkom pregledu djelatnika, ispitivanju stroja, ispitivanju vatrogasnog aparata ili izdavanju zaštitnog sredstva aplikacija će se pobrinuti da niti jedan rok ne prođe nezamijećeno. Aplikacija će Vas putem kalendara i email obavijesti na vrijeme obavijestiti o nadolazećim obavezama. Tako ćete moći na vrijeme planirati svoje djelovanje i istek nekog roka dočekati spremni.
Jednostavno popunjavanje obrazaca
Svaki stručnjak zaštite na radu zna da je najveći gubitak vremena ponovno upisivanje podataka o zaposleniku ili uređaju u sve potrebne obrasce. Aplikacija WebZNR će Vam omogućiti da liječničke uputnice RA-1, MA-1, RO-1, RO-2, NR-1, prijava ozljede na radu OR i EK-3, prijave profesionalne bolesti PB, obavijesti o događaju koji je izazvao smrt, težu ozljedu dvaju ili više zaposlenika OIR-1, godišnji izvještaj o ozljedama na radu…. popunite tako da podaci koji su već uneseni u aplikaciju (poput osobnih podataka zaposlenika i sl.) budu uneseni automatski u navedene obrasce. Na Vama tada ostaje da popunite dijelove obrazaca koji traže Vašu ekspertizu i snimite ih ili isprintate.
Pojednostavljuje postupak upravljanja
Postupak upravljanja ZNR-a i ZOP-a zna biti izazovan pogotovo u velikim kolektivima s velikim brojem korisnika i uređaja. Aplikacija WebZNR vam omogućuje da sve podatke imate uvijek dostupne s bilo kojeg uređaja koji se može spojiti na internet. Podaci u aplikaciji bit će uvijek ažurni, a popunjavanje izvještaja jednostavno i brzo. Iz same aplikacije imat ćete mogućnost kreiranja velikog broja izvještaja koje ćete sami kreirati zahvaljujući mogućnosti filtriranja i grupiranja svih podataka koji se nalaze u aplikaciji.
Generiranje evidencijskih kartona i liječničkih uputnica
Na temelju evidentiranih podataka omogućena je izrada evidencijskih kartona EK-1, EK-2, EK-4, EK-5, liječničkih uputnica te spomenutih izvještaja. Evidencijski kartoni i liječničke uputnice pri tome imaju zakonom propisanu formu i u samoj aplikaciji kako bi snalaženje u njima bilo što jednostavnije za korisnika aplikacije. Ispis istih je također u skladu sa zakonom propisanim formama s mogućnošću ispisa na A4 i A3 papir i snimanje u velikom broju formata datoteka.
Kontrolu pristupa zaposlenika
Aplikacija WebZNR vam omogućava kontrolu pristupa podacima u samoj aplikaciji od strane zaposlenika Vaše tvrtke ili vanjskih suradnika (kontrolne kuće i sl.). Unutar same aplikacije jednostavno možete kontrolirati pristup pojedinim dijelovima aplikacije s pravima čitanja ili uređivanja. Na ovaj način npr. kontrolne kuće mogu same unositi rezultate ispitivanja uređaja u Vašu aplikaciju i tako štedjeti Vaše vrijeme koristeći Vašu aplikaciju, a da pri tome ne mogu vidjeti niti uređivati podatke za koje Vi to ne želite.
Osposobljavanje zaposlenika
Aplikacija WebZNR omogućava da kroz nju tvrtke koje to žele mogu same izvršavati teorijsko i praktično osposobljavanje svojih zaposlenika. Kroz aplikaciju možete sami pratiti osposobljavanje te na kraju i izdavati uvjerenja o osposobljavanju koja više nisu zakonski obavezna ali predstavljaju svojevrsnu potvrdu zaposleniku da je osposobljen. Iz ove evidencije generira se matična knjiga osposobljavanja.
Praćenje i planiranje troškova
Aplikacija će Vam omogućiti praćenje i planiranje troškova. U samoj aplikaciji omogućen je unos cijene za pojedino ispitivanje, liječnički pregled ili ispitivanje uređaja. Na temelju tog podatka i rasporeda potrebnih radnji u pojedinom vremenskom razdoblju biti ćete u mogućnosti izraditi troškovnike, budžete za naredno razdoblje, procjene troškova i sl. doslovno u par klikova.
Kreiranje digitalne arhive
Aplikacija će vam omogućiti da sve dokumente koje sada imate na različitim mjestima (registratori, Excel datoteke i sl.) sve stavite na jedno mjesto u obliku digitalne arhive. Aplikacija će Vam tako omogućiti da uz zaposlenika priložite skeniranu osobnu iskaznicu, uz uređaj uvjerenje o ispitivanju ili možda uz organizacijsku jedinicu evakuacijski plan. Svi ti dokumenti će tako postati uvijek dostupni i Vama na raspolaganju bez obzira gdje se nalazili u tom trenutku.
Prebacivanje podataka i postojećih baza
Aplikacija omogućava svojim korisnicima jednostavni uvoz podataka iz postojećih baza (obično su to razne aplikacije kadrovske službe). Kreiranjem jednostavne CSV datoteke imate mogućnost uvoza podataka o zaposlenicima čime značajno olakšavate si prijelaz na novu aplikaciju. Za veće sustave gdje je fluktuacija zaposlenika veća i gdje je potrebna automatska sinkronizacija naši stručnjaci će napraviti sinkronizacijske aplikacije koje će podatke sinkronizirati automatski.
Procjena rizika
Od početka 2016 godine izašao je i novi mogul procjene rizika unutar aplikacije WebZNR. Ovaj modul vam omogućava generiranje Word dokumenta na temelju upisanih podataka nakon čega možete nastaviti obradu dokumenta prema vašim željama. Trenutno je ovaj modul u BETA testiranju, a uskoro možemo najaviti velike promjena na modulu po pitanju dohvata podataka iz evidencije i primjena zaključaka procjene rizika na evidenciji. Modul je dostupan na korištenja i radujemo se vašim povratnim informacijama.
Korisnički portal
- Putem korisničkog portala stručnjak zaštite na radu može dozvoliti kontrolirani pristup podacima iz evidencije. Korisnički portal djeluje kao interna stranica za ZNR i ZOP što omogućava svim zaposlenicima pristup informacijama o nekom stroju, radnom mjestu ili organizacijskoj jedinici,a pri tome stručnjak zaštite na radu cijelo vrijeme ima potpunu kontrolu nad tim koji podaci se prikazuju na korisničkom portalu.
ISZNR modul
Početkom 2020 godine objavili smo novi ISZNR modul aplikacije WebZNR. S pomoću modula ISZNR ovlaštene osobe (kontrolne kuće i sl.) mogu kroz aplikaciju kreirati svoje upitnike čijim popunjavanjem se automatski popunjavaju zapisnici o ispitivanjima uređaja i objekata. Modul podržava sve vrste zapisnika o ispitivanju, uvjerenja o osposobljavanju te kroz isti modul je moguće kreiranje radnih naloga. Šifriranje dokumenata je također moguće prilagoditi za svaki tip dokumenta.