Jeste li znali da WebZNR u praksi je povezan sa svim većim ERP sustavima ili sustavima za kadrovske službe koje koristi većina velikih tvrtki u Hrvatskoj. Tu su, među ostalima SAP, Navision (Microsoft Dynamics NAV), Oracle, razna HR software rješenja i sl.
Zašto je bitno?
Na ovaj način se našim, u pravilu velikim klijentima, omogućava da se određeni set informacija poput podataka o zaposleniku, radnom mjestu, uređaju i slično automatski sinkroniziraju sa svojim internim ERP, HR ili nekim drugim sustavom i na taj način automatski učine podatke u WebZNR aplikaciji uvijek ažurnima.
COP
Među ostalim sustavim s kojima smo do sada “spajali” WebZNR aplikaciju je i Informacijski sustav COP (centralni sustav za obračun plaća u RH i evidencije zaposlenih) što je našim klijentima u državnoj upravi ili u državnim tvrtkama omogućilo automatsku sinkronizaciju podataka sa WebZNR aplikacijom.
Kako to može pomoći stručnjacima zaštite na radu?
U najvećoj mjeri sinkronizacija će pomoći na način da će vas rasteretiti ponovnog unosa podataka koji su već unešeni u neki drugi sustav no glavna prednost je ažuriranje podataka i njihova aktualnost.
Prebacivanje radnika sa jednog na drugo radno mjesto može proći neopaženo od strane službe zaštite na radu što pak može dovesti do situacije da je radnik na radnom mjestu za koje nema sva potrebna uvjerenja i/ili zaštitna sredstva.
Ako pak postoji povezanost internog sustava sa WebZNR aplikacijom ona će odmah uvidjeti nastalu promjenu i obavijestiti vas o promjeni radnog mjesta odnosno eventualnim promjena do kojih mora doći po pitanju uvjerenja djelatnika ili zaštitne opreme djelatnika.