Aplikacija WebZNR u sebi ima ugrađen sustav za automatizirani unos podataka o zaposlenicima. Naime u aplikaciji WebZNR imate mogućnost da kroz sučelje aplikacije učitate CSV datoteku koju može kreirati Vaša IT služba iz kadrovske ili neke druge postojeće aplikacije odnosno baze podataka ili možete sami popuniti datoteku te ju jednostavno učitati. Svi podaci o zaposleniku na taj će se način automatski popuniti u poljima koje ste unijeli. Na taj način čak i one tvrtke koje nemaju svoju IT službu mogu jednostavno unijeti podatke u WebZNR aplikaciju.
Ova mogućnost aplikacije WebZNR omogućava vam ne samo da unosite nove podatke u aplikaciju nego i da ažurirate postojeće podatke. Aplikacija naime prilikom unosa podataka iz CSV datoteke samo ažurira ona polja na kojima je došlo do promjene dok ostali podaci o drugim zaposlenicima, ukoliko se nisu mijenjali, ostaju nepromijenjeni. Na ovaj način u samoj aplikaciji imate mogućnost grupnog uređivanja podataka za djelatnike.
Sami import podataka vršite tako da kliknete na svoje korisničko ime u gornjem desnom kutu aplikacije čime dolazite do stranice na kojoj upravljate korisnikom. Kliknete link u tekstu: “Vaš korisnički račun ima pravo upravljanja sa tvrtkama“, te pod tvrtkom koju želite uređivati idete na Akcije->Import podataka.
Opisanim postupkom došli ste na stranicu za import podataka koja vam nudi odabir i učitavanje datoteke, a pod dodanim postavkama možete odabrati želite li dodati obavezna uvjerenja, želite li označiti djelatnike koji nisu u datoteci kao bivše djelatnike te želite li organizacijske jedinice povezati prema mjestu troška. Na kraju imate još mogućnost da neko do polja koje se pojavljuje u CSV datoteci ne uvezete što radite stavljanjem kvačice pored podataka koji ne želite da se uvezu u aplikaciju.