ZOS dokument

  1. Možemo li mi kod dodavanja imati upis internog broja ovlaštene firme?
    DA – polje oznaka je vaša interna oznaka – nakon slanja u Ministarstvo ona je i dalje vidljiva.
  2. Postoji li mogućnost da odaberemo defaultnu Organizacijsku jedinicu koja izdaje dokument?
    DA (Postavke korisnika), a ako umećete dokument u radni nalog onda vam je ponuđena automatski org.jed. u kojoj se nalazi radni nalog.
  3. Postoji li mogućnost da uploadamo excel tablicu sa imenima i prezimenima i ostalim podacima potrebnim za ZOS obrazac? Ako da – gdje uzeti predložak? DA, ISZNR/Tip dokumenta/ZOS (kreiraj excel predložak)  Ukoliko dođe do promjene ispitivača koje ste unijeli u ISZNR treba ponovno generirati Excel tablicu da bi se popunili padajući izbornici. Sada radimo na tom dijelu još neke dodatke pa će doći do promjene par kolona.
  4. Postoji li mogućnost dodavanja polja Naziv radnog mjesta sukladno Ugovoru koje bi bilo Smart polje i pamtilo unos prema nekom zadanom opisu? Primjerice – ako upišem pod Naziv radnog mjesta Rukovatelj viličarem da mi automatski popuni Opis poslova i aktivnost: Rukovanje viličarem, podizanje opreme, …
    U planu za razvoj.
  5. Postoji li mogućnost da polje Mjesto rada ima neke defoltne unose? Primjerice – Zatvoreni prostor, otvoreni prostor ….
    DA – na upitniku možete tekstualno polje promijeniti u padajući izbornik s unaprijed definiranim vrijednostima + opcijom „Ostalo”
  6. Postoji li mogućnost da datumi budu DD/MM/GGGG ?
    Promjenom polja u Tekst polje, ali tada nema kalendara. Format ovisi o browseru i postavkama. Ako stavite browser na hrvatski, tada je format dd.mm.yyyy. i imate ugrađene kalendare za odabir. Također i na smartphoneima.
  7. Postoji li mogućnost da Način provođenja teoretskog dijela ima naše mogućnosti? Da li to sami možemo posložiti ili Vi?
    DA – na upitniku možete tekstualno polje promijeniti u padajući izbornik s unaprijed definiranim vrijednostima + opcijom „Ostalo”
  8. Postoji li mogućnost da se ne vidi opcija Potrebna odluka za rad pod nadzorom?
    DA
  9. Postoji li mogućnost da se ne vidi opcija Poslati na digitalni potpis?
    DA

ZOOP dokument

  1. Možemo li mi kod dodavanja imati upis internog broja ovlaštene firme?
    DA – polje oznaka je vaša interna oznaka – nakon slanja u Ministarstvo ona je i dalje vidljiva.
  2. Postoji li mogućnost da odaberemo defaultnu Organizacijsku jedinicu koja izdaje dokument?
    DA (Postavke korisnika), a ako umećete dokument u radni nalog onda vam je ponuđena automatski org.jed. u kojoj se nalazi radni nalog.
  3. Postoji li mogućnost da uploadamo excel tablicu sa imenima i prezimenima i ostalim podacima potrebnim za ZOOP obrazac? Ako da – gdje uzeti predložak?
    DA, ISZNR/Tip dokumenta/ZOOP (kreiraj excel predložak)  Ukoliko dođe do promjene ispitivača koje ste unijeli u ISZNR treba ponovno generirati Excel
  4. Postoji li mogućnost da datumi budu DD/MM/GGGG ?
    Promjenom polja u Tekst polje, ali tada nema kalendara. Format ovisi o browseru i postavkama. Ako stavite browser na hrvatski, tada je format dd.mm.yyyy. i imate ugrađene kalendare za odabir. Također i na smartphoneima.
  5. Postoji li mogućnost da se ne vidi opcija Poslati na digitalni potpis?
    DA

Fizikalne štetnosti

  1. Možemo li mi kod dodavanja imati upis internog broja ovlaštene firme?
    DA – polje oznaka je vaša interna oznaka – nakon slanja u Ministarstvo ona je i dalje vidljiva.
  2. Postoji li mogućnost da odaberemo defaultnu Organizacijsku jedinicu koja izdaje dokument?
    DA (Postavke korisnika), a ako umećete dokument u radni nalog onda vam je ponuđena automatski org.jed. u kojoj se nalazi radni nalog.
  3. Što znači polje Datum do?
    Datum ponovnog ispitivanja, do kad vrijedi ispitivanje, prikazati će se na „dashboardu” aplikacije tj početnom kalendaru.
  4. Na koji način mogu mjenjati poziciju polja i dali je to uopće moguće?
    Da, u upitnicima
  5. Postoji li mogućnost da postavimo defoltne stručnjake koji potpisuju zaključnu ocjenu?
    Da, kopiranjem predloška umjesto kreiranjem novog praznog dokumenta. Time ćete osim stručnjaka moći definirati i „default” za sve ostale podatke zapisnika, npr mjerna oprema, pravilnici i td.
  6. Mjerna i ispitna oprema – dali postoji mogućnost stvaranja kompleta od naše unesene radne opreme? Primjerice Komplet 1 pa da on odmah zna da u taj komplet ide luxmetar, bukomjer, anemoetar ….?
    Možemo razviti naknadno.
  7. Postoji mogućnost da u polju Podaci o tehničkoj dokumentaciji koja je korištena već piše neki predložak?
    Da
  8. Postoji mogućnost da u polju Ostalo (pod podacima o vanjskim uvjetima)  već piše neki predložak?
    Da
  9. Postoji mogućnost da u polju Metode, postupci i norme već piše neki predložak?
    Da
  10. Postoji mogućnost da u polju Uvjeti procesa rada  već piše neki predložak?
    Da
  11. Postoji li mogućnost da datum ponovnog ispitivanja budu DD/MM/GGGG ?
    Isto kao kod ZOS
  12. Postoji mogućnost da u polju Napomena vezano za rok za sljedeće ispitivanje  već piše neki predložak?
    Da
  13. Gdje upisujem Lokaciju ispitivanja? Npr. Ako se radi o Konzumu – gdje je poslovna jedinica Konzum? Gdje to utipkam?
    Aha – ako utipkam lokaciju tek tada imam opciju upisivati popis i opis prostora? Jel to moguće promjeniti?
    Upitnik je sada podešen da se upisuje lokacija prema zahtjevi Ministarstva,a podaci o prostoru se prikažu na drugoj stranici tek kad odaberete da se ispituje mikroklima, buka ili rasvjeta. Npr ako vibracije, onda se prikaže treća strana s unosima za vibracije bez podataka prostora.
  14. Postoji li mogućnost da imamo jednu tablicu u koju upisujemo vrijednosti? Ili barem da se kopiraju mjerna mjesta po ostalim tablicama?
    U razvoju.
  15. Postoji li mogućnost predefiniranih iznosa dopuštenih razina mikroklime svjetla buke …. i da su polja ‘živa’?
    Da

Radna oprema

  1. Možemo li mi kod dodavanja imati upis internog broja ovlaštene firme?
    Da
  2. Postoji li mogućnost da odaberemo defaultnu Organizacijsku jedinicu koja izdaje dokument?
    DA (Postavke korisnika), a ako umećete dokument u radni nalog onda vam je ponuđena automatski org.jed. u kojoj se nalazi radni nalog.
  3. Što znači polje Datum do?
    Datum ponovnog ispitivanja, do kad vrijedi ispitivanje, prikazati će se na „dashboardu” aplikacije tj početnom kalendaru.
  4. Postoji li mogućnost uploda strojeva iz excela pa da ih možemo kasnije obrađivati?
    Da – predložak u prilogu, samo će trebati ažurirati ga s vašim ispitivačima i mjerom opremom kao i kod ZOSa. Možda će biti još nekih promjena.
  5. Postoji li mogućnost preuzimanja više strojeva odjednom? Ili ispis više strojeva? Da. Trenutno se preuzimaju u zajedničkoj zip datoteci s PDFovima. Ako trebate naprviti ispis, odpakirate zip i desni klik + print. U razvoju je direktno „merge” svih odabranih zapisnika u jedan veliki PDF.
  6. Na koji način mogu mjenjati poziciju polja i dali je to uopće moguće?
    Da, u upitnicima
  7. Postoji li mogućnost da postavimo defoltne stručnjake koji potpisuju zaključnu ocjenu?
    Da, kao i kod radnog okoliša
  1. Postoji mogućnost pametnog polja pod naziv radne opreme? Kako to mislim? Pa ako upisujem viličar da uzme već predefinirane vrijednosti za viličara (uključujući propise i ispitne radnje) …?
    Da, kopiranjem predloška. U razvoju nam je opcija za kopiranje dijela podataka iz predloška, npr iz excelice učitat naziv i tv broj, a onda ostatak polja popunite iz nekog predloška.
  2. Postoji mogućnost predefiniranog teksta u pojedinim poljima? Primjerice upute proizvođača, metode, …..?
    Da
  3. Postoji li mogućnost naših ispinih radnji za strojarstvo i struju?
    Da, odabirom „Ostalo” na kraju padajućeg izbornika.
  4.  Gdje možemo uplodati dokumentaciju koja ide uz stroj? Plinonepropusnost, dimnjačar i slično? Pod priloge? Ili? Fali mi polje ‘ostalo’ ..
    Da, pod priloge (spajalica u gornjem desnom uglu ekrana).
  5. Postoji mogućnost dodavanja gumba Snimi i dodaj novi iz prikazanog?
    Može se isto odraditi u dva klika. Kliknite snimi pa onda kliknite kopiraj. Ili na popisu dokumenata u radnom nalogu odaberite „Akcije” > „Kopiraj”.