Drago nam je objaviti kako je tvrtka Linija koda razvila je novi modul aplikacije WebZNR koja je trenutno, prema svim relevantnim pokazateljima, najveći IT projekt na području zaštite na radu u Hrvatskoj. Naši postojeći klijenti dovoljan su dokaz kvaliteti proizvoda, ozbiljnosti pristupa i mjesta koje smo zauzeli na tržištu.

Nakon što je Ministarstvo rada i mirovinskog sustava uvelo novi sustav prikupljanja podataka o ovlaštenim osobama i njihovoj dokumentaciji na području RH brzo se pokazalo kako će upravljanje svim tim podacima biti veliko opterećenje za ovlaštene osobe odnosno kontrolne kuće.

Zbog toga smo donijeli odluku da samostalno krenemo u razvoj novog modula na aplikaciji WebZNR. U prvom koraku razvoja novi modul će imati sljedeće funkcionalnosti:

  • izradu dokumentacije o obavljenim ispitivanjima u skladu za zahtjevima Ministarstva
  • mogućnost definiranja pobrojanja u skladu sa samostalno definiranim šiframa dokumenata ovisno o tipu dokumenta i sl.
  • ispis zapisnika o obavljenom ispitivanju
  • samostalno upravljanje tipovima dokumenata i usklađivanje sa specifikacijom Ministarstva
  • samostalno uređivanje strukture dokumenata i sadržaja
  • mogućnost definiranja statusa dokumenta ( U izradi, Završeno, Poslano ili Predložak)
  • automatsko ili ručno slanje dokumenta u ISZNR Ministarstva
  • dohvat statusa dokumenta u ISZNR Ministarstva kroz sami modul
  • automatsko preuzimanje podataka iz ISZNR Ministarstva:
    • mjerni instrumenti
    • zaposlenici
    • ovlaštene tvrtke
    • stručnjaci zaštite na radu
    • kemijske i fizikalne štetnosti
  • arhiviranje dokumentacije
  • dodavanje priloga (dodatnih dokumenata, slika itd.) svakom dokumentu
  • potpis zapisnika pomoću ekrana na dodir
  • email obavijesti o nadolazećim ispitivanjima

Već od ranije kontrolne kuće kroz aplikaciju WebZNR mogu voditi:

evidenciju o umjeravanjima instrumenata (podsjetnici, izvještaji, dodavanje umjernice uz pojedini pregled).

evidenciju o provedbi i planiranju obrazovanja stručnih osoba ovlaštene kuće

evidenciju o zdravstvenim pregledima zaposlenika ovlaštene kuće

procjenu rizika prema vlastitim predlošcima

U planu razvoja su dvije nove mogućnosti:

  • kreiranje i upravljanje radnim nalozima
  • masovni unos podataka

Svi korisnici modula ISZNR aplikacije WebZNR će uživati i u postojećim funkcionalnostima aplikacije WebZNR koje nije potrebno ponovno razvijati od nule jer su već godinama dokazano funkcionalne kod svih naših klijenata:

  • detaljno određivanje prava pristupa unutar svake ovlaštene tvrtke za sve poslovne subjekte (npr. određivanje koji ispitivač ima pravo pristupa kojem klijentu)
  • dvostruka autentikacija – mogućnost autentikacije putem lozinke i jednokratnog PIN-a koji se generira na mobilnom uređaju (poput tokena za internet bankarstvo)
  • transparentan auditing (vidljivost tko je kada pristupio, promijenio ili obrisao podatke) – neizostavna potreba ovlaštenih tvrtki s više ispitivača, a i obveza GDPR-a
  • izrada izvještaja na temelju prikupljenih podataka – npr. popis ispitivanja po instrumentu, ispitivaču, godini, mjesecu i sl.
  • automatsko slanje obavijesti na email ispitivača o ispitivanjima koja je potrebno ponoviti
  • digitalna arhiva za pohranu dodatne dokumentacije uz zapisnike (npr pdf datoteke, fotografije i sl.)
  • “rad na terenu” putem mobilnih uređaja povezanih na internet (smartphone, tablet i sl.)
  • pristup od strane poslodavaca – mogućnost pregleda podataka od strane poslodavaca za koje se obave ispitivanja
  • korištenje aplikacije na veleučilištima za obrazovanje budućih stručnjaka ZNR bez dodatne naknade (trenutno imamo suradnju s veleučilištima u Karlovcu, Rijeci, Velikoj Gorici te Algebrom, a ako se pojavi još neka institucija zainteresirana za ovakav oblik suradnje)
  • testno okruženje – korištenje svih funkcionalnosti za potrebe interne edukacije novih ispitivača u ovlaštenim tvrtkama bez automatskog slanja u ISZNR
  • podrška i upute za rad
  • korisnički portal – mogućnost prikaza podataka o statusu npr. ispitanog stroja, pristup uputama za rad ili prijava problema s ispitanim strojem od strane radnika (putem web adrese, QR ili NFC koda)
  • mogućnost integracije s eLearning sustavima (npr Moodle) za potrebe provođenja osposobljavanja radnika
  • dostupnost sustava u posljednjih 7 godina je bila 100%
  • automatske sigurnosne kopije
  • dislocirani „failover“ sustav – primarni data centar nalazi se u Njemačkoj, backup u Nizozemskoj
  • pohrana podataka u skladu s GDPR-om (enkripcija, pohrana unutar EU, tehničke mjere zaštite,…)
  • kontinuirani nadzor izvršavanja sustava – u slučaju nedostupnosti sustava, naši tehničari će automatski dobiti obavijest o ispadu i pristupit će rješavanju problema

Bitno je naglasiti da se modul ISZNR aplikacije WebZNR može unajmiti zajedno sa aplikacijom WebZNR ili samo kao zasebni modul koji će služiti isključivo za izradu zapisnika i predaju u ISZNR Ministarstva.

Naši kontakt podaci su:

Ivica Ojvan – voditelj prodaje
m: +385 (0)99 2802023
[email protected]

Linija Koda d.o.o.
Marije Radić 6
10000 Zagreb
http://www.zastitanaradu.hr

 

Do sada je interes za novi modul pokazalo više ovlaštenih kuća. Ukoliko s vaše strane postoji interes za suradnju molimo da nas kontaktirate nakon čega možemo dogovoriti prezentaciju modula i njegovih mogućnosti. Rado ćemo odgovoriti na svako vaše pitanje.

WebZNR tim