Slobodni ste kreirati organizacijsku strukturu prema vlastitim željama. U pravilu kreirati ćete istu organizacijsku strukturu kao u vašoj procjeni rizika koja je osnovni dokument zaštite na radu.
Vaš tvrtka uvijek je vršna organizacijska jedinica za koju ste na samom početku korištenja aplikacije unijeli osnovne podatke.
Ažuriranje podataka za pojedinu organizacijsku jedinicu radite tako da kliknete na izbornik: “Akcije” i odaberete opciju: “Otvori”.
Kada ste završili sa dodavanjem / uređivanjem podataka klikom na opciju: “Snimi” spremate promjene i vraćate se na organizacijsku strukturu.
Svaka organizacijska jedinica može se voditi kao tvrtka ili kao podorganizacijska jedinica. Ukoliko želite u svojoj organizacijskoj strukturi voditi više pravnih subjekata (tvrtki) jednostavno podorganizacijske jedinice koje ćete voditi kao tvrtke označite tako u postavkama. U postavke ulazite tako da kliknete na izbornik: “Akcije” i odaberete opciju: “Otvori”. Nakon toga u postavkama iz padajućeg izbornika: “Tip”, odaberete opciju: “Tvrtka” umjesto opcije: “Organizacijska jedinica”. Nakon što odaberete opciju: “Spremi” pojavit će se puno veći izbornik sa puno više opcija jer je sada organizacijska jedinica zasebna tvrtka unutar vaše evidencije.
Novo organizacijsku jedinicu dodajete tako da u izborniku: “Akcije”, odaberete opciju: “Dodaj podorganizaciju”. Nakon što popunite sve tražena podatke odabirom opcije: “Snimi”, dodali ste novu organizacijsku jedinicu u svoju evidenciju.
NAPOMENA: u ovom dijelu aplikacije imate mogućnost dodati loga, zaglavlja, podnožja pečat i potpis za dokumente i izvještaje koje ćete generirati u aplikaciji. To u praksi znači da ćete prilikom izrade RA-1 uputnice moći odmah staviti i svoj pečat i potpis te ćete time imati mogućnost poslati svoj RA-1 obrazac putem maila, a da pri tome ne morate isti printati potpisivati i pečatirati, a tek zatim skenirati i slati.